R.I.P to the girl i used to be

halludi! 
 
Shit va länge sen man skrev nått skojsigt här! Hänt så så så mycket!!!
 
Kan ju börja med att jag slutade på Coop extra Österplan i söndags kväll. Mycket sorgligt!! Hade så sköna och fina arbetskamrater att det är skamligt att lämna dem! Så jag bakade ett gäng cupcakes och bjöd på, och de va mycket uppskattade!
Men nu börjar ett nytt riktigt spännande kapitel i mitt liv, nämligen Coop Baronen!! Började i måndags, så kört en vecka nu och kan säga att det känns för jäkla bra! På måndag åker jag och mitt delikatess team till Stockholm i 3 dagar och ska gå på olika kurser, kommer bli kalajs! Vi öppnar den 25sep kl 10.00  inte alls nervös! Eller?;)
 
   
 
 
Sommaren va i stort sätt NAJS! Arbetade som kallskänka helt själv i juli när Koski va på semster, gjorde grymma smörgåstårtor och massa fina partyfat. Josse fyllde 21 och malmut fyllde 20! :) Min första semesterdag drog jag med grabbarna och körde Go kart! och avslutade min semester med en hel dag på Liseberg med skönaste gänget! Tobbe, hampe, Richard, Oliver, sofie och malmut :):)
Tränat massor med Josse så nu är man verkligen på G med träningen känns sjukt bra! Och sist men inte minst, har haft många soliga glassiga dagar med Julia också, grym tjej! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0