Tjäna!

Det är sommar! Kan livet bli bättre :D  Äntligen frisk, så är uberglad :)  Blir en chill helg med massa jobb på mitt kära coop! I tisdags efter jobbmötet körde vi Boule, jag Oscar och Oscar fick Brons! haha fett kul :)
 
Paris och valborg i Uppsala kommer bli riktigt fina minnen! Hade sjukt kul med Anna i Paris, det va så mycket vi hann med och se :) Men Uppsala ujujuj! Aldrig vart med om fetare fest hah! Lätt att vi ska dit igen, julia Anna och Nisse! Slänger upp lite bilder från senaste månaden :) Har numera en inneboende också, nämligen Mallan brallan från coop! Jobbar, bor och hänger ihop, japp thats what we do, and i like it! :) Haha jag va skit glad hela dagen för Sofie fick en intervju på Baronen, och såg nu i min mail att jag också ska gå på intervju samma dag!! hahaha fan va nice! Så himla glad att jag har kommit till 3 steget i rektryteringen :) Fast Jag gillar ju mitt coop på Öster, men alltid kul och se hur långt man kan komma :)

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0