keep on rocking!

Hejsan! Upptaderar för anjis skull så hon hänger med i mitt fabulösa liv i örebro, haha.
 
Har då skapat ett evangemang på facebook som råkade bli öppet för alla, så nu går jag under smeknamnet coops partyprinsessa? say what! haha. Ska bli jätte kul att jobbkompisarna kommer hem till mig en kväll på förfest :)
 
annars händer inte så mycket, singel igen, alledels för mycket fritid. La mig 19 igår? :O Sofie åkte idag till Brasilien och jag och syrran drar till Thailand den 14 januari, kan ju säga att de ska bli väldigt nice!
3v blir vi borta, bokat 5 nätter i Ko lanta på ett nyöppnat schysst ställe precis vid havet med pool också! sedan drar vi oss ner till paradisön Ko lipe! :)
 
Nu ska jag lägga ut min soffa på blocket och inte äta kladdkaka! Peace!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anja

Coop sessan! Uppdatera meeeer! Puss x

2013-03-07 @ 07:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0