våren kan komma!

jahapp, då ska jag och syrran ha godis/chips/glass löfte fram till 1 augusti, ( jag kom fram till att de skulle ta så lång tid för henne, att tjäna in på det godis hon köper i veckan, för att hon skulle kunna betala det hon va skyldig mig ) ;)
 
ganska smart :) Vi ska på bio ikväll, så vi börjar imorgon :)  Ska även anmäla mig till sentrumlöpet och sringa en mil i oslo city. Ska slå mitt förra rekord på 1h och 6 min. Sen blire vårruset då ska jag komma i mål först! Eller något.
 
snart bara 2 månader kvar tills Anja kommer hem, längtar! Min tattoo mår sådär så blir lite alkoholförbud ett tag också tills den läkt.
 
Det va allt just nu peace Out!

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-02-23 @ 18:09:02
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0