Ett ljus genom mörket

Igårkväll va den bästa kvällen på bra länge. Kände mig lycklig från när jag vaknade och tills jag somnade. Du underbara känsla! Hade längtat efter den här dagen, den här lördagen länge. de senaste 2 veckorna har allt kännst väldigt mörkt. Jobbade 09-13igår, perfekt jobbdag och hade riktigt kul :) Sen träffade jag Anja och emma för lunch, sen kom tjejerna på kvällen, Anja, Julia, Emma, Johanna, Biggan och cissi. Sjukt bra kväll och satin gjorde allt!
 
Snart kommer min bästa vän Anja ut och resa i 5 månader, vet inte hur jag ska klara mig när min andra hälft åker till andra sidan jorden. Det va enklare att åka iväg själv och resa, då tänkte man inte lika mycket eftersom man hade kul varje dag :)
 
Kämpar på med jobbet, gillart verkligen, men har lite svårt för tiderna. Visst sjukt skönt att ha sovmorgon varje dag och kunna gå och lägga sig sent om man vill. Men knappt ingen som kan ses innan 13,14 eller vill ses efter 20.30, så får verkligen kämpa med att hinna träffa alla... :/
 
Har nyss köpt OTH s.8 och äntligen hittat en person som vill med på Chris brown konserten, min alldeles egna bruuur! Wei! lycklig! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Ivan

Nice to read you again. Keep posting more often, it helps me to learn Swedish

2012-10-28 @ 12:37:54
Postat av: andy

kommer sakna dig varje dag <3 love u!

2012-11-04 @ 09:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0