Thaitime.

Har inte riktigt vant mig med rusk Sverige än. Kroppen är helt död 9 på kvällen och jag vaknade imorse 06.00 redo att börja dagen, hallå? Lyckades somna om, sov 12h inatt då. Åkt på en fin förkylning också, så de känns bra trist.

får panik när det kommer till mat, vad ska man äta? ingenting smakar i munnen. Jag vill ha färsk eller spicy??!

Undrar hur lång tid det kommer ta innan jag smälter in i den här omgivningen igen. Jag menar här pratar man om melodifestivalen och meningslöst skit som händer i tidningarna. Där borta på andra sidan jorden, möter man människor som är öppna för livet. Man lever i nuet och inga bekymmer längs vägen.

Där borta kunde jag gå ut iallfall sista månaden, njuta av allt som inte hade med bad och sol att göra.  

Maten, människorna, färgerna, värmen och enkelheten =)  


Nåja, hoppas att jag kan börja jobba nästa vecka iallfall och flytta in i min lägenhet igen, så löser sig resten med att va en i mängden igen... =)



En morgon var jag i chocktillstånd och hade upplevt fruktansvärd smärta hos kliniken. En timme senare gick jag och gjorde en tatoo. Galet!    Hade nog inte vågat det annars, så jag är grymt nöjd =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0