Paradiset!

Narmar sig sitt slut! GAH skulle kunna va kvar en manad till ju! Fast inte i Thailand, men skulle vilja tillbaka till Indonedisen, tillbaka till Ubud, kuta och Gili oarna.

Kristina lamnade oss igar efter lunchen, sa nu ar det jag och Johanna som ska njuta av denna sista vecka pa ko samet innan vi drar till Bangkok och shoppar garnet.

Vi festade i onsdags och i Fredags, goooor kul! Fy fan helt underbart kul! Fast i fredgas va inte JOhanna med, men jag och Kristina borjade helt ensamma pa dansgolvet och nar de borjade stanga sa hade vi lyckats fatt hela dansgolvet att dansa med oss, lycka!

Forst tyckte jag inte alls om Ko samet, neeee men nu gillar jag det verkligen :) Vi kakar pa samma restaurang varje kvall, silversand. Massa roliga servitriser och nu vet vi hur alla funkar och de skojar alltid med oss:)

Helt underbart att bli serverad frukost, lunch, middag varje dag, och varje gang helt magisk god mat!

langtar inte till svergie, visst kul forsta veckan men inte sen buhu! Men det ar ju bara 8.5 manad kvar tills man ar tillbaka i Asien med start i Vietnamn! Sen blir det att ta sig anda ner till Filippinerna genom kambodja, thailand, malayisa och indonesien. Far helt enkelt se hur langt man kommer pa den resan innan man blir handikappad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0