nu kör vi!

MÅndag igen då :) Kommer bli en kanon vecka känner jag, började segt idag på jobbet men som vanligt lagom till mejeri uppplockning satt vi genast igång med att busa med varandra haha :) Love it!
Inget coop imorgon för då är jag ledig! weeii! Har jobbat 9 dagar i sträck nu så det ska bli nice.
Men från och med onsdag ska jag jobba 19 dagar i sträck! OMG, men jag är stark jag fixart :)

I lördags firade vi jossan som fyller 20 hemma hos henne i Sörby, var mkt trevligt :) Va även en sväng på frimis, säger bara aldrig mer! Satin here we come!

hoppas ni får en bra dag, jag ska ut till landet nu och steka :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott det ser ut, kram mamma <3

2012-07-10 @ 20:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0