Filippinerna!

Nu är jag äntligen framme i Filippinerna, känslan är så jäääkla skön! För den här dagen har varit sjukt lång! Gick upp 7 imorse efter 3h sömn. Käkade godaste frukosten på vårat fancy hotel, sen drog madde och ninni vidare. Jag fixade en minivan as billigt som skulle ta mig till flygplatsen. Satt själv ett bra tag, men sen kom en finsk tjej på och då fick ja äntligen prata lite engelska haha.

Gick bra att flyga själv från bangkok-manilla, tog 3h, satt brevid en engelsk gubbe som sov hela vägen so did i!
Fick mat på flyget vilket jag inte hade beställt så pluspoäng till dom! Flygen va riktigt sköna, nästan bättre än austrian airlines som va sådär.

Väl framme i Manila, så gick de inte så bra, hittade typ ingenstans så jag sprang efter en snugge i röd tröja som såg svensk ut. Gick bra tills han drog in i hissen och jag fick inte plats sen försvann han. Men då började jag snacka med 2 tjejer från japan och vi tog sällskap, as sköna tjejer! Fick den enas örhängen och de bjöd mig på mat och dricka samt terminalvgift. Vi höll på att missa flyget också men de är en annan 5a. Så nu Har jag boende i både Manila och Japan om ja åker dit nån gång, super!! :)

Träffat Johnna nu också, vi bor med 3 andr tjejer, en från sydkorea, italien och spaninen så de är kul! Johanna är rätt lik mig så vi kommer nog trivas bra ihop. Cebu gillar vi inte, mycke folk, trafik, och dålig mat så imorgon tar vi taxi klockan 08.00 till Bohol, ska va supernice! 


Resha och Kia, mina 2 nya japanska vänner :)


Manilas Flygplats, jätte fin men svår att hitta.



Sååå trött, fy fan rest hela dagen :P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att du inte missade planet! Vilket äventyr du är på. Googlade på Bohol, såg jättefint ut. Ha det så bra, så hörs vi, kram mamma

2012-01-15 @ 19:20:34
Postat av: M

Känns så himla konstigt att du är så sjukt långt ifrån oss i kalla dryga Sverige. Kan du inte lägga in fler bilder? JÄTTENYFIKEN OMG! Saknar dig massor. Kram sis

2012-01-16 @ 01:23:17
URL: http://mammutmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0