det stora äventyret

närmar sig! om två dagar sitter jag på flyget! helt galet!

Vet inte varför jag måste hålla tillbaka hela tiden, när varenda kotte frågar varför jag ska ja resa själv, varför så svennig för?  Det är nu jag verkligen inser hur bra det här kommer att bli :) Kommer ju åka ner med 2 sköna tjejer och bo med dem i bangkok de 2 första dagarna, det ska bli väldigt skönt att vi kunde ta sällskap i början. För det är sen det verkliga äventyret börjar när jag ska ta mig till Filippinerna själv och möta upp en tjej jag Aldrig träffat eller ens pratat med. Tycker det är väldigt bra gjort av oss 2 att planera denna 2 månaders resa genom facebook chatten haha, har blivit en del nervösa nervbrott men nu känns allt bra även om jag kommer resa själv till Bali, efter 3 veckor i Filippinerna. Johanna kommer ev dit 2 dagar senare, det visar sig. Hoppas allt går vägen och skiter det sig då löser jag det bara, som jag alltid gör! Hakuna matata baby!

Har drömt om att resa iväg på egen hand så länge, kommer bli en kanon resa!
Så skönt att mina vänner här hemma stödjer mig när massa randoms tycker jag är korkad som drar själv haha. Ni är bäst! Kommer sakna er massa <3



Lovar att upptadera så ofta jag kan, dont worry! XoXo







Kommentarer
Postat av: a

jaa haha fan ta randomsen man ska följa sitt hjärta! :D



2012-01-11 @ 16:58:02
Postat av: Anonym

Jag beundrar ditt mod o din målmedvetenhet(trots en orolig mamma). Ha det nu så jättebra o hör av dig när du kan. Kram mamma <3

2012-01-12 @ 21:15:34
Postat av: ivan

lycka till kajsi

2012-01-13 @ 04:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0