Asien!

Snart! om 3h hämtar vi madde och Ninni och drar mot Arlanda :) 

Ska bli sååååå gött och är verkligen taggad nu! '
Bror Jocke va här igår och de va väldigt bra för han tipsade mig om Bali. Så nu vet vet jag vart jag ska ta vägen när jag landar där själv och väntar in Johanna. Han berättade även om när han åkte ifrån bali och tog sig uppåt mot thailand. Verkar va en självklar rutt!
Denpasar-singapor med flyg. 2 nätter i singapor, sen bussa till kuala lumpur och ta 2 nätter där. Sen en lång busstur till Langkawi där de ska va så himla fint! 3 nätter där, sen vidare mot Ko lipe och sen bara ta sig uppåt tills man ska hem från Bangkok :) Där på vägen kan jag även möta upp biggan och dem :)








Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, säger bara åh! :D ♥

2012-01-12 @ 18:52:53
Postat av: kajsi

men aah vem sager aah! haha

2012-01-14 @ 06:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0