sadarja!

Antligen har jag besokt en doktor! Han sa att de va dod hud overallt, sa han plockade bort den helt. Sa nu ar man helt rosarod istallet. De tvattar och lagger pa en iskall creme och bandage. Varje morgon i minst en vecka. Sa en fruktansvart pain varje morgon ska genomlidas.

Han tyckte en vecka va ratt sent och komma dit, men hade jag kommit tidigare sa hade det gjort ondare att ta bort huden sa jag ar nojd. Visst en del stallen ar infekterade men har fatt Antibiotika for 5 dagar. 4 tablette varje dag och en injektionspspruta varje dag.

Samsta ar att jag maste ta taxi varje gang dit och hem och vagen har ar den varsta jag nagonsin har sett! sa de guppar nar man aker, och de ar ju skit bra nar jag knappt kan sitta...

Johanna fick storsta paniken pa mig nar jag kom igar och han sag hur det sag ut, sa hon tog med mig till doktorn direkt. Men jag va lugn som en filbunke, ja menar det har ar ju en piss i havet om man jamfor med min blodsjukdom. Tur att nan reagerar iaf :)

naval, min harliga doktor sa att om 2 veckor kommer de va helt lakt.. sa totalt 3 veckor med skiten.  Den varsta veckan var over ocksa sa han, men den har bara varit lite jobbigt med blosorna men de har inte gjort ont, den har smartan med noll hud ar hundra ganger varre!

kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0