nya tag!

Imorse gjorde et inte lika ont nar de hall pa pa benen.  Och jag borjar fa tillbaka hud pa magen sa de gar frammat.

Igar kvall va de inte kul, kande mig minst i hela varlden och ville bara hem till min lagenhet och gomma mig under mitt duntacke och glo pa tv.

Men de kanns battre idag, blir av med antibiotikan pa fredag sa fredag morgon ska jag hitta pa en rolig grej.
Och lordan ska jag festa och fira att jag forhoppnigsvis inte har sa mycke smarta. Kristina kommer nasta vecka ocksa, saknar henne! :)

Vi far se om vi blir kvar har pa ko samet eller om vi drar till Ko chang, som sagt vagarna har ar bedrovliga.

Lite Gili bilder.



godatse kycklingsalladen och forsta lunchen med Kristina :)



Solnedgangen



sa fint helt sjukt fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0