hellu!

Jag lever iaf! jag kan ga! och jag ar mitt i underbara asien med en fet brandskada..

Traffade Kristina pa Gili trawangan och vi slogs ihop i sanur och drog sen ut till Lembongan, dar det hande. Fy tusan om jag hade varit sjalv da! Hon fick va min roomservice i 2 dagar!  sa himla snall tjej :)

men i Ubud sa gick vi ut och kakade iaf ratt over gatan as god mat! Ubud Va en san mysig stad, fanns massa fina grejer och mycke shopping :) 

Igar kvall nar och kristina chillade pa rummet sa kom en kille som heter Jensen rakt in och fragade om han fick se min brandskada sen borjade han massera kristinas fotter och sen mina fotter haha inte blyg alls, inga konstigheter har i Bali.

Idag tog vi oss till Bangkok, kanns kalas! Aven om jag inte kan ga runt sa mycket, i overmorgon tar jag mig ut ill Ko samet och flyttar in hos Johanna, ska bli kul saknat den tjejen :)

Aven om jag harmin brandskada sa vill jag inte hem tidigare till Svergie, mar sa mycke battre har borta, sa fri och utan masten helt underbart!

har redan borjat se over nasta ars backpackingtripp, blir att fira in Nyaret i Ko panyang och sen dra mig nerat till Ko lipe, langkawi och malayisa som jag missar denna gang. Sen tillbaka till Ubud och Gili i Bali saklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0