hallu!

Har inte haft sa mycket att skriva om den senaste tiden.

Imorse tog jag livets dusch, 16 dagar sen!!! helt dunderbart och att iskallt vatten over sig, lycka!  Hade saklart forbanden kvar men sen tog jag bort dem och fick lite panik eftersom jag skulle aka med oppna sar och ingen hud lixom, den hemska vagen ner till kliniken. Gick hyfsat bra.

Sa idag ar jag annu mindre inlindad, kanns sadar, for nu maste jag halta igen och va forsiktig.

Anyways mar bra for ovrigt just nu. Har bade min forlorade tvilling Kristina pa plats och Johanna sa de ar kul att vi 3 ar pa samma stalla just nu :)

Nu ligger dom 2 nere pa beachen och steker garnet. Jag ska ta mig tillbaka till rummet for ett par timmar, lyssna pa musik och dega innan lunchen. Suuuupergod mat!  Ja menar, jag ar ju i Paradiset iallafall, ingen press, inga masten, ingen stress. Bara lugn och skont, god mat och harligt sallskap! 

Hade det har hant i Orebro hade man ju avlidit! :P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej! Bra tänk positivt! Här är det kallt och man måste ha vinterkläder fortfarande. När du kommer hem är nog våren här :) Huvudsaken är ju att du blir bra. En stor kram...mamma

2012-02-28 @ 09:04:47
Postat av: kissi

yeah! Usch for vinterklader, nar jag kommer hem are skinnjacka som galler :) kram

2012-02-29 @ 04:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0