Gili!

tjenis! Ar pa Gili trawangan just nu :)  jatte fint har verkligen! Mysiga walking roads, sa man kan ga runt hela on. Imorgon ska vi hyra varsin cykel och cykla runt on. Ska aven snorkla imorgon.. sista dan ju! Har inte kunnat gjort sa mycket pa 2 dagar, brant mig! haha. I Bali deppade jag over allt regn och nu har man brant sig istallet, yes de gor bra nu! 

anyways, ja och kristi va pa Full moon partyt igar har pa on, de va nice! Massa fyverkerier och en bonfire saklart. Massa folk! Manga skandinaver har, mest svenskar, visst de va kul forsta dagen sa man latt kunde hitta nan att hanga med. Men nu nar de flesta balinerser sager Hej hur mar du, vart ska du sa trottnar man lite. Roligare att lara dom! Forsta dagen hangde ja med en fran gili, han fick mina raybans, LYCKA i hans fejs! haha, sen pa kvallen fick ja skjuts till ett streetfood stalle av en annan dude, skiit god mat! Han kunde ingen svenska sa de va skit kul haha, deras utal ar riktigt roliga :P

Fredag morgon tar jag min vaska och drar tillbaka till Bali, sanur, igen. Nasta morgon blire bat till Lembongan island. 3 natter dar, sen Ubud i bali 2 natter, vi ska pa tour dar. Se monkey forest och alla turistgrejer som vattenfall och massa annat ska bli kul! och sista natten pa bali blir nara kuta beach, masta hora coco spela gitarr igen sjukt bra!

nu ska ja ga till sodra sidan av on och ta lite fina kort pa solnedgangen, ha de fint!

Kommentarer
Postat av: Joakim Malmgren

Förstår att du har det tufft=)vDu bränner dig i solen medans vi fryser fast bredvid pingviner och isbjörnar, a du har det ganska tufft...=) Kul att du mår bra syrran. Hoppas Lembongan blir till belåtenhet, leda reda på den "lilla" stranden mellan bergen på sydöstra sidan!! Take care //J

2012-02-10 @ 22:17:54
Postat av: Mamma

Hej Kajsa! Hör av dig när du är framme o vi vill se bilder!!!, kram <3

2012-02-11 @ 13:57:08
Postat av: kajsa

Jocke Pocke, ja just nu ar det tufft som fan, brant sonder loret pa het kaffe! Men tog mig ifran lembongan och nu hanger jag och Kristina i Ubud :) Lembongan var fint! Och vi at lunch med Blackie! haha, men han har inte langre bungalows pa mushroom beach, han har flyttat till sunset beach och ager sunset villa numer :P musroom beach, fanns ingen strand ju! Dreambeach va skiiit fint!! :) Men trottaste on, folket ar as sega och ratt tysta pa lembongan, pa gili dar var de fart pa lokalbefolknigen, skit kul dar :) fast as mycke svenskar, men gili air ska va perfa lugnt och bra och as mysigt..:) btw blir inge malayisa for mig, klarar nog inte va sjalv dar med min brandskada.. nar jag kan flyga drar jag och flyttar in hos Johanna i thailand ist :) kram pa er!

2012-02-16 @ 10:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0