Bali!

Sitter just nu i Bali helt sjalv och utanfor sporegnar det, helt sjukt!  Igar kvall  nar jag skulle ga hem fran kuta beach regnade det sa mycket att hela foten var tackt i vatten! Coco och hans vanner fros som bara den medans jag njot av regnet haha!
Tog en promenad fran mitt hotel igar till ett shoppingcenter, sjukt langt in kunde man ga och i slutet sa sag jag stranden! Sa nara! Sa tog en tur pa stranden, massa folk. Vande sedan och da erbjod en kille mig sin stol och jag ba taaaack! typ dog av trotthet dar. Sen tog han fram sin gittarr och sjung bob marley, sjuuuukt bra, och sjukt roliga haha.

Idag tog jag en taxi till sanur, ska sova en natt har och imorgon har jag bokat en bat till Gilioarna. Hoppas pa mer sol, paradis och fler svenskar dar! Har inte pratat svenska pa 3 dagar!


Nu kanner jag bara hur mycket jag saknar mitt Paradis i Filippinerna, alona beach. Johanna, vara "stalker killar", och den steeeekande solen!  men jag saknar inte vart boende usch!  bodde for ca 50 kr natten hehe, djur i rummet gekkoodlor, inget varmdusch vatten, ingen pool, ingen restaurang pa hotellet, lite halv skabbigt och man kan hora precis vad grannarna snackar om brevid.. gissa hur kul vi hade at vara svenska killar som grannar haha, horde allt de sa! men vi var smarta och pratade lagt sa de visste inte att de hordes sjukt bra :P


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Kajsa! Har du kommit fram till Giliöarna? Hur har du det? Vi vill se lite bilder när du kan. Nu har du snart varit borta en månad, kram mamma

2012-02-06 @ 17:08:31
Postat av: kajsa

jaa helt sjukt, pa torsdag har halva min resa gatt!, jaa jag ar framme pa gili, ska va har 5 dagar, det ar sjukt fint har och mysigt! men de ar massa svenskar har, lite jobbigt.. i filippinerna kunde jag och johanna ligga pa stranden och sjunga massa svenska latar och prata as hogt. Filippinfolket tyckte vi va roliga haha :P Jah har de so soft som det kan bli, badar solar, ater, hanger med en svensk tjej just nu, men de 3 dagarna i bali och farsta dagen pa gili var jag bara med balinerser sa det ar skont :)

2012-02-07 @ 10:26:32
Postat av: Mamma

Skönt att höra att du har det bra, skriver meddelande på fb, men du måste lägga upp några bilder, kram <3

2012-02-07 @ 14:11:24
Postat av: Anonym

aaah kajsa såg vykortet från dig. SÅ fint. Tack ♥ saknar dig med och jaa snart ses vi!! PÖSSSSSSSS ta hand om dig!

2012-02-07 @ 16:05:39
Postat av: sara kilpimaa

hej! skulle behöva lite hjälp..

du får gärna kika in på min bild och slänga in en kommentar i det senaste inlägget. skulle var super schjysst för behöver lite förslag och hjälp :)

2012-02-07 @ 16:59:47
URL: http://kilpimaasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0