Tankar

Har Bestämt mig på allvar, back to Oslo igen i augusti! Längtar så in i bomben:) ska hoppa in i ett random kollektiv, sen är det bara att leta lägenhet till mig och mina vänner:) ( som jag hoppas inte bangar) tänkte jobba sönder och ha ett fast jobb samt 2 extrajobb. Längtar mest till mitt gym där jag dansade streetdance och reaggezumba :)  Men först ska jag njuta av mina 3,5 sista månader i Örebro på ett bra tag! :)  Tänkte skriva ett klaginlägg på hur surt allt blev, men hur kul är det att läsa om sånt? Peace out!

Kommentarer
Postat av: ivan

Sounds like a good idea.

Good luck kajsi

2012-04-13 @ 15:58:45
Postat av: sofie

vaddå hur surt allt blev? vad för jobb jobbar du på nu? och kul med oslo, har du skrivit till det där jobbet du jobbade på sist (som du trivdes asbra? om du kan jobba där? Också : helger jobbar jag alltid, jag kan vara ledig någon söndag, ska kolla mitt schema imorgon!

2012-04-13 @ 21:35:46
URL: http://upandaround.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0