say what

Sitter och bölar till en random film på kanal6. Hemsk!


anyways, börjar väll jobba nästa vecka igen =) Ska bli kul och komma tillbaka till jobbet!
Har tränat hela veckan, mån, tis, och idag och igen på fredag, awesum! Friskis levererar!


Imorse var jag med syrran till vägverket, and guess what, hon fixade körkortsteorin!! väldigt duktigt =) Sen käkade vi på subway och firade haha


På fredag blir det myskväll med Anna hos mig, Vi ska kolla lite på resor till cypern eller grekland i slutet på maj :) Och även kolla upp saker inför Osloflytten. Jag flyttar i augusti för att få lite sommar i Oslo också, Anna kommer i september :)


Lördag kommer Johanna från Motala till mig och vi ska köra en rejäl frimiskväll! Alla som vill joina, bara säg till, jag styr förfest! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0