nöööjd!

trött som faaan! Kom nyss hem från stan, har gymmat på friskis och svettis. Så jäkla gött så det finns inte! blev en take away sallad från java också, i väntan på att hämta sis. Kuuul att de glömde lägga ner plastbestick?  inte okej.



Men måste nog säga att Fikafabrikens (ligger mittemot stadsbiblioteket) Slår javas sallader! Omg, har hittat ett ställe som slår örebros bästa lunchrestaurang/fik.  Yes.

satt vid ett jätte fint ställe mitt i centrum.





bra bilder? not. Sony ericsson ftw.

Igår gick jag på jobbchansen och lämnade cv till quality hotel, som typ 100 andra också gjorde, fy fan hade stått i kön så himla länge att min positivitet va helt borta. Aja, får väll se om hon hör av sig lr inte heeh :)

Sen hämtade jag Sofie och vi drog till kumlamarken lite spontant. Köpte massa marknadsnougat, sen käkade vi thaimat sååå jäkla gott!  På kvällen såg vi idol haha och star trek. Tidernas sämsta film? jepp.



jag&sofie, nån utgång 1 år sen. ^^

Ikväll blir det Frimis med Emma, amanda, josse mfl!! se yah! :)

Kommentarer
Postat av: ivan

Nice pics! maybe you should wait for the next iphone 5, your phone is still good.

..Share some of your salad with me :P looks yum

..sweden..sweden..sweden.. looks so beautiful in the summer, though its almost fall.

Is that Örebro? have you lived most of your time over there?

2011-09-11 @ 07:43:22
Postat av: Mallis

HAHA yeah legendary! tur att det blev tårta över hehehehehehe

2011-09-11 @ 16:12:08
Postat av: mathilda

ahaa okej :) haha nee jag vet inte. bor precis bredvid satin så vi hamnar alltid där. tycker det är soft där, inte så mycket för klänning/klackar-utgång faktiskt.. Känns som det bara är sånna typer på frimis?? Men jag kan ha fel ;)

2011-09-13 @ 09:26:54
URL: http://thejuicydetails.se
Postat av: kajs

thanks :) yes i want to wait, but i want it now! haha :P hahah, yes it is very beatutiful and yes its örebro. YEah i have lived in the city 6 months. otherwise, im living outside the city. But im moving again to the city only a month left :) i have also lived 1 year in oslo but im think you already know that haha

2011-09-13 @ 16:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0