Kaboom!

Helg va bland den grymmaste på länge! Tack vare att jag har så fina vänner :)

Bowlingen med Minna och Karin i fredags va riktigt mysig, vi käkade på strike sen körde vi gärnet! and guess whut, jag kom 2a!  ;)  Fick 3 strikar och inte alls många ner i rännan denna gång :) Sen drog vi och lämnade karin på Prisma och jag och Minna satte oss med varsin kaffe på donken. Väntade på syrran och E som var på Strömpis, yes im the driver. Träffade på Joel och grabbarna utanför strömpis, hahah för kul :)
Mindre kul att jag inte kunde somna förns halv sju på morgnonen :S


--> Nu till Festen hos Joel, GRYMT kul hade vi! 



Jag och Sofie<3 Väntar på bussen och Jossan :)



Party people, sofie, martin, mickan och linn :)



Jossan, jag och Sofie<3


Bästa Sofie och Joel:D  Ingen fest utan er ;)



Joel och Mr Tequila (Oscar) ;D



Bonnie & Clyde



Johannes & Hanna :)



Joel, Linn och Sofie :)



Jag:  " Johannes ta en bild på oss (mig, jossan & Sofie) "
Johannes: Okej!  "klick"    hahahahhaah xD  


Livets kväll på frimis, Om vi ägde "90s/hits-golvet", yes we did!    
Det vara bara en sak som var mindre kul, när vi dansade kom det 3 killar flygandes med ryggarna på mig, vi ramlade och jag tog smällen (hej blåmärke), gjorde så inihelvetes ont att ja sprang ut och och hade jag inte stött på Emma där ute så hade jag dragit hem (hände typ i början när vi kom dit)  Så himla bra vän<3

Igår mötte jag och Sofie upp gänget igen och körde Lazergame, så jääkla kul! även om jag fick sämst poäng haha, men nu är ja uppvärmd ;)


Idag har jag och Sofie sökt lite jobb, hade så himla oflyt överallt och träffade bara 1 chef idag :/  Men men, tur att man inte sitter helt i skiten iaf :)  Och jag lovar när jag väl får jobb så ska jag aldrig se ner på de arbetslösa igen, Been there, done that, never more again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0