home

Äntligen hemma efter en rolig och jobbig dag i staden. Vad är det med örebros luft? Ute på landet mår man som en prins, medans i stan rinner ögonen och man känner sig allmänt trött bara.

Sökte flera jobb, blev en lång promenad på 2h, sen gick jag efter många tvekningar, till arbetsförmedlingen. Usch bara namnet får mig att kräkas. Det gick till precis som jag har förutspått. Ingen hjälp där inte. Det roligaste var att han tyckte att jag för duktig och erfaren för att kunna hjälpas ?   ha ha ha ...
weirdos.

Mötte sen upp sis på en lunch på vårat nya stammis ställe " Fikafabriken"  Stans bästa! Supergod fika/lunch/kaffe, jätte trevlig personal som inte känns så där påklistrat fejktrevliga. Sköön musik, bra läge, billigt och skönt folk. Satt ett gäng killar där inne som spelade gitarr :)  anyways  gick runt på stan och köpte en röd/orange skjorta på Monki, skit snygg verkligen!


Hittade även, en vinröd skinnjacka, knallröd skjorta samt svart, och svarta jeans som ja måste ha. Gosh hur ska man ha råd me allt när man är arbetslös. Men heey, Man ska ju leva i nuet eller ? ;)

Kommentarer
Postat av: Mallis

WALLA FETT SNYGG SKJORTA YAO

2011-09-28 @ 20:02:05
URL: http://mammutmalin.blogg.se/
Postat av: ivan

I liked more the redwine shirt, by the way you looked freaking gorgeous with that one

2011-09-28 @ 20:22:02
Postat av: Anonym

thanks! I like the red wine more too, but i didnt find any of that colour. Only on my jacket :D thaaank u :)

2011-09-28 @ 21:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0