happy life

Mitt jobbsöknade igår blev alltifrån lyckat. Lämnade ut ett enda CV till ett nytt ställe som precis hamnat på egna ben så hon behövde verkligen inga anstälda. Men hon var utrevlig och fiket ligger precis brevid där jag ska flytta in om 5 veckor :)  Men hon har mitt CV i allfall om de skulle behövas nångång :)

Jo dagen började dåligt, blev väckt av sis som bankade på dörren och plingade, (trodde de va ett psykfall) Så vågade inte gå ner för stegen. Men den slutade inte och ja yrvaken går och öppnar så äre sis som har missat bussen. Jaja hemma vid 07.15  tar en timma tills ja somnar och så ringer klockan efter en timma= HELT KÖRD

så ja åker inte in tidigt till stan utan ja åker sent typ halv tre. Vilket gör att cheferna har gått hem för dagen. Väl på stan börjar det ÖSregna så vi sättet oss och käkar istället vid java de va iofs mkt trevligt :)

Väl hemma är ja så trött och mår dåligt så slänger mig i soffan och upptäcker att mitt spotify har gått ut (igen)  och straxt efter  får min älskade rosa mobil damp och säger att ja inte ska använda mobilen så nu har den dött r.i.p :(

lägger mig tidigt 00.00 istället för 02 som ja brukar  för att ja ska gå ut och gå med mamms dan efter, tror ni de går att somna? nej.  bara att boka av.


Men bara att blicka frammåt, bakar jätte gott bröd nu och ikväll blire strömpis med sis, soff, erika och ev anja :)  Imorrn ska ja bowla med minna min gamla klasskompis och på måndag ska in TIDIGT till stan och forstätta kampen om ett jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0