good girl.

Idag tyckte mitt Spotify att ja hade varit snäll. Fick 2,5h timma till att lyssna på :D

sov 5 timmar inatt, la mig 11, somnade halv tre...   Åkte till stan vid 9 och sökte jobb, hemma halv fyra. Helt okej dag, gick hyfsat bra också. Men gu va svårt det är! Finns inte alls många ställen ja kan tänka mig att jobba på (kräsen tjej) Ja ja vet alla jobb är bättre än inget, men då borde jag inte gå och lämna cv haha. Men hittade 7 stycken lämpliga iaf :) sen har ja väll 10 till ja ska lämna på ons.

De va 1 ställe som faktiskt behövde folk, så det var ju bra hoppas de ringer iaf :)

Nu är ja så slut att de finns inga ord, spotify ftw! ha en fin dag :)

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Haha ja, det blir nog lätt så. Fast jag hade ju kunnat ha semester några veckor till om det inte vore för pengarna sålart! Jag vet faktiskt inte, har man lite kassa eller säljerfarenhet är det nog inte så svårt :) Beror på hur kräsen man är och så.

2011-09-05 @ 20:02:46
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0