everybody say eeyo

Min familj klagade igår på mitt brödbakande, haah ja vet så duktig är jag inte. Förhoppningsvis om 2 år när jag har pluggat bageri/konditori. Om jag ens kommer in? ska söka frammåt våren. Har iallfall stor lust att flytta till göteborg :)

Så tänkte göra helt vanliga frallor idag, så får vi se om de gillar restulatet :P

Nu en powerwalk, sen baka och göra köttfärsås.  Tänkte köra en riktigt nice styrkepass ikväll och sen ge mig ut på en intervallrunda.

Tänkte starta en ny blogg här snart, ska bara köpa en iphone först så man kan få in lite bilder i bloggen, och bara lämna denna blogg som den är. Startade den för typ 5 år sen? haha


Kommentarer
Postat av: mathilda

sv; jaa det borde du verkligen, känner du folk som gymmar på motionsform?:) njaa tror det är lite dyrare här men aa, det är väääärt ;) jag är arbetslös :(

2011-09-08 @ 18:28:29
URL: http://thejuicydetails.se
Postat av: Ivan

hej hej, I didnt get it.. did you apply to study bakery before or you'll just try it in spring? about the new blog, is it gonna be beside this one but only for pics? kinda tumblr?

take care

2011-09-09 @ 00:43:14
Postat av: mathilda

Okeej men du får passa på för det finns bara 70 platser kvar på gymmet :) Sen tar de inte in fler :D Jätteskönt. Har aldrig behövt köa för en maskin... Jaa det är lite segt på jobbfronten faktiskt :( men man får ligga i!!!

2011-09-09 @ 01:02:54
URL: http://thejuicydetails.se
Postat av: kajsa

No i havent apply yet, im gonna try in spring :) Noo im gonna write to but with more pics :D and not write anything on this. :)



i wrote a little bit comfusing, so i can understand that you didnt get what i wrote hehe :P

2011-09-10 @ 14:17:24
URL: http://umbrellaa.blogg.se/
Postat av: ivan

well, i wish you the best, hope you are accepted. Btw, Ill also apply for somehting in sweden but im not bery hopeful at it :(



my swedish isnt good yet, so i often need dictionary's help however sometimes I dont get it even if i check the meaning :P thanks for make it clear

2011-09-11 @ 07:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0