YEY!

Nu händer de saker!

Upptadering från förra inlägget:  Det var inte Ica Maxi, jag åkte dit och de fattade ingenting, så jag ringde numret som ringde mig om intervju och det var MAX hahahah ja dör så kul, så gick dit och hade en oförberedd intervju, and guess what, fick jobbet! 

"Du är den första som vi anställer direkt på en intervju"     SOFT! :D

Efter det så åkte jag till Marieberg och provjobbade på The Coffe i 4,5h.  Det varkul :)   Fast de lutar åt Max och Coop iallfall :)

Imorgon ska jag Måla mitt nya soffbord från Ek till vitt, sen imorgon kväll ska ja sätta upp min maskros lampa. På fredag ska ja till Max igen få en rundvisning :)   


Kommentarer
Postat av: Originalet

Svar:

Åh, tack så jättemycket! :)

2011-10-16 @ 13:08:13
URL: http://originalet.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0