YES !!

Fick jobbet på Coop Forum i Lillån! :D    Så om en vecka ska ja gå 2 dagars kassautbildning, sen äre bara att visa framfötterna och fixa många pass :)  Det är ju inte bara ett jobb, det är ett helt nytt ställe med massa människor att lära känna och bevisa för dom att jag kan verkligen kan och vill jobba :) ska bli riktigt kul!


Sitter nu i min lägenhet med lite thaimat från "sweet chili" här nedanför, och packar upp de sista :) Va på citygross igen fick med mig 2 kassar denna gång och 3 sist hahaha, grym affär! :) De har ju inte bara mat, utan de har köksprylar och massa roliga prylar.

Ska hämta syrran om en timma, sen blire Mberg igen, kolla på soffbord och lite växter :) Och en pall! Behövs verkligen till köket, har rätt lite uttrymme så måste använda de högsta hyllorna haha...

Ikväll kommer Jocke och emma hit med stegen så ska sätta upp min fina Maskros lampa då :)


Upptadering:  Ica Maxi Eurostop ringde förut idag och nu ska på intervju på onsdag!! :)


Kommentarer
Postat av: ivan

Congrats! good luck in your new experience.

By the way, I got one today too at HP, we'll see

take care

2011-10-12 @ 03:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0