taggat!

Haft en super soft dag idag.  Bara grejjat med saker och packat inför imorgon, för då flyttar jag, bror och Emma! Inte ihop hehe, men de flyttar ut och jag in :)

Jag och syrran drog till Jakobssons möbler och hälsade på moster, fikade även där. Grymt god fika! Lätt de bästa i hela örebro.



mums! 

Käkade nyss lite ost, kex och rött vin fin fint!  omjag är mätt? nejdå...

Och just ja, ska på jobbintervju på måndag, sjukt kul att jag lämnade det cvt igår haha.
Och herregud, igår var jag och sofie på stan och marieberg i 9h !!  Lämnade massa cv, sen drog vi och käkade thaimat på marieberg fikade också! Sen köpte jag en TV!!! :D   vågar nog inte gå in igen på Mediamarkt, han måste trott jag va efterbliven lr nått, skämde ut mig ett antal gånger haha ;)

Kommentarer
Postat av: ivan

jummy

2011-10-08 @ 20:11:58
Postat av: mallisbrallis

HIHI DU KAN VA BÄST <3

2011-10-09 @ 12:28:25
URL: http://mammutmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0