stressigt?

Sorry för kass upptadering.


Shit vad mitt liv har fått en total omvändning. Från att gå arbetslös i 3,5 månad, bara chill och kunna göra vad man vill när man vill. Till att Jobba från tidig morgon till sen kväll varjde dag! Igår stängde jag av min telefon var tvungen att ta en day off. And guess what idag mår jag faktiskt bra! 

Mått som en påse skit i en vecka nu, knappt hunnit sova, har lagat mat kanske 1 gång ???   har typ käkat hamburgare på max, sen inget på ica förns jag kommit hem och då bestod "middagen" av macka, juice och godis? Åååh gud hinner inte vara nyttig längre haha har inte tränat något heller förns igår, de va riktigt nice  även om jag såg stjärnor. La mig ner och höll för ansiktet, blev lite lätt svimfärdig där.     


I lördags var jag också ledig, då drog järngänget till Bodaborg och killarna fick Storstryk!!!!   eller?   ^^
Sen drog jag joel, oscar, johannes och emil ut i karlskoga på statt, grymt kul var det!  U rock!

anyways, nu snart drar jag mot stan och möter upp sofie för lite shopping (de va inte igår!) Sen börjar jag jobba på Max vid 17-22.   Tror jag ska få lära mig kassan på Ica maxi på måndag?  hoppas! 

På tisdag bär det av mot STHLM för RIhanna! :D  längtar!! De blir jag, jocke, niklas, hanna, malin och min kompis anna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0