kanon

Hej alla glada!  Har haft en väldigt intensiv och rolig helg!

I fredags drog jag och Sofie till Strike och mötte upp Oscar, Joel, Johannes och Sofia J för lite partybowling. Gissa vad, Tjejerna vann! Det firades med varsin iskall blå drink

Om de andra blev sura? Nej inte alls  hahha xD 

Kvällen fortsatte hos Joel med lite förfest, sen drog vi alla till Strömpis!    eller jag av nån anledning va där själv haha, aja vi möttes upp på max sen :)  Jag och Sofie låg och snacka i sängen i flera timmar somnade kanske 06? heh :P  flippad kväll!

I lördags morse mötte jag upp mamma på Mberg, kollade ut tv-bänk och soffbord till mig kommer bi såå snyggt! Väl hemma på landet runt 17, bestämde jag mig för att gå på Amandas förfest eftersom hon fyller idag :) Kul och träffa henne och Emma, va 2 veckor senast :S  Grym kväll på frimis och väldigt flippad mot slutet haha, jag av nån anledning dansade me nått random gäng och käkade me några andra randoms efteråt, a herregud ibland har man kul ;)

Idag blev de chilldillen, Lagade mat och gjorde chokladmousse när jag kom hem till familjen, mormor och K-e, Jocke och emma kom och käka :)





Glömde kameran i helgen, men här är 2 från i lördags :)  Får sno lite bowlingbilder sen  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0