I got it.

Så där, ca 2 år senare skaffade jag mig en iphone 4 white jag med.   Fast det var malin och pappa som skaffade den åt mig :P   Jag borde vara glad, fast kommer bli sorgligt att säga bye bye till min Sony ericsson.

Igår slutade jag jobba 18, och det började med att jag stod jätte lång kö i kassan så ja missade bussen. Sen bara brast det, gick in i väggen kan man säga.  Kom hem och tog en dusch i hopp om att ja skulle sluta gråta, men ikke. Somnade sen vid 20.00 

Vaknade imorse vid 8.00 (7.00)   Drog med bussen till Joel och kom en timma för tidigt hahaha, gissa om killen blev lite chockad :P   (Vintertid)   Så vi åkte tillsammans till ica och handlade frukost.  Åt en masssa gott till frukost, och pratade. Han började jobba 12 så fick skjuts hem :)   Sov sen i några timmar, sen drog till odenhallen och hämtade ut min iphone. Nu sitter jag på landet och chillar sönder med syrran :)


imorrn ska jag träffa Anna en sväng innan jag börjar jobba, ska lära mig kassan på Ica Maxi :)

Kommentarer
Postat av: Originalet

Svar:

Jaså? Har ett par nästan likadana från Skopunkten, de är grymma!

2011-11-06 @ 18:40:34
URL: http://originalet.net
Postat av: Originalet

Svar:

Ja och dom här är jättebekväma! :)

2011-11-08 @ 17:15:48
URL: http://originalet.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0