Happy!

Nu är jag riktigt glad :) Allt bara flyter som smort nu!

Sitter i min underbara lägenhet, dock själv, och dricker thé. Haft en underbar dag, sofie sov här och jag drog till Ica maxi i morse och fick kläder, nyckar, kort osv :) Så börjar där på torsdag kl 17 i fisk&deli. Sen kom Anja till mig och hängde lite, trevligt trevligt :)

Imorgon börjar jag på Max kl 09 för utbilding, blir nog kul :)  När jag sluar vid 15, ska jag träffa Anna på stan och fika lite, på kvällen kommer syrran och även min kusin en sväng :)

Helgen va riktigt grym, Carro från jönköping kom i fredags och stannade tills i söndags :)  I lördags hade vi Inflyttningsfest för mig och Vi blev runt 15 pers, mkt trevligt!



Joel, Anja och Sofie :)



Kvällens skönaste bild!  Johannes, Oscar och Joel :P



Sofie, Anja och Jag ;)



carro, emma, amanda, jossan, josse, biggan, oscar och sofie :)

På lördag drar jag Sofie, oscar, joel, johannes och en till tjej till Bodaborg och spöar skiten ur, ja KILLARNA! :P  Sen blire utgång i karlskoga ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0