~

Sofie e bäst!


anyways, vi drar till the city imorrn. Hon ska till tandis och ja ska lämna ut 20 cv till. Då är jag uppe i 50, börjar bli som en utmaning som blir svårare och roligare för varje gång ja går på cv runda. Efter imorgon har jag tagit alla matbutiker och bensimackar, i stan och runt om. Även många caféer och 3 olika max. Mc donkan? naaej inte än, de får bli sista utväg isf. Sen blire att kolla k l ä d affärer :S

Ja jag har mailat, ringt, kollat med kontakter, anmält mig på olika sidor.  Örebro är inte min stad helt enkelt haha, får bege mig tillbaka till Oslo när pengarna är slut...   nej men i helgen flyttar jag in i världens bästa lägenhet! kommer bli så grymt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0