okej

har inte dött, promise!   men känner mig döende typ...

Hade den fetaste helgen i örebro!   va hos anja i fredags me hennes vänner, käkade tårta och drack och umgås :)  sen drog vi till strömpis och frimis, De var så lite folk och så ottagat folk, boring!  

Lördags drog jag och Emma till joel, sofia och de och sen drog vi till frimis, lätt roligaste kvällen på länge! den kan ja leva länge på ;)   säger bara de  frimis en lördag is the place to be om du vill ha kul!   :)

tog nattbussen i söndags, sov en timma, de var så jäääkla kallt frös ihjäl typ.. började jobba 07.00  jätte pigg jenta..not..

Måndags och tisdags var jafortfarande bakis, glodde på serier och käkade pizza,cola,glass  u name it!

Kom på fötterna igår igen, var på zumba :)   men idag känner jag mig helt färdig kommer somna närsom  men de jag skulle säga var att imorgon är det bara 6 jobbveckor till sen ska ja ha låååång semester, hur länge jag vill :D  och då blire flytt till Örebro! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0