lyckad

helg! 

I fredags sov ja en stund i soffan tills carro ringde och väckte mig, frågade om ja ville hänga med henne, hennes roomie max och hans kompisar ut.  Va riktigt trött då men ja duschade och fixade mig och drog iväg. Bra det för shit vilken kul kväll! 

började med att jag, carro och max drog till hans vänner på bislett, sen drog vi till ett ställe på youngtorget och mötte upp fler. Sen drog vi alla till fugasi :)    


Igår mötte ja upp carro på stan, blev Max hamburgare som äntligen har hittat hit till oslo :)      shoppade lite på stan, de har öppnat en ny bikbok affär mitt på stan och jag blev helt frälst av den affären, så snygg butik, bra musik och massa kläder riktigt fint upphängda  vill dit nuuu!
Sen drog vi hem till carro kolla in hennes lägenhet, så liiten haha och max bor där i köket, minsta lägenheten jag någonsin har sett men för mysig :)

drog en film på kvällen och idag har jag tränat zumba och elexia shape,styrketräning för magen. nice!  nu blire powernap

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0