HELG! :D



Du heter:
Kajsa
Smeknamn: kaj, kajs, kajjan, kajsi, kajsa-lisa, jobbnamn( blondi, aicha, svergie, sweetie, kacha, mm haha)
Låt som när du är ledsen sörjer till: "everybody hurts".
Beroende av: sötsaker.
Vad får du oftast komplimanger för: Mina blå ögon och mitt leende.
Hur imponerar man på dig: dansa aset av dig.
Äger du några converse: 5stycken!
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit(drinkar) och vin. Men inget slår ju corona öl med limebitar i.
Brukar du bli för full:
Neeejdååå inte jaaag inte.
Är du allergisk mot något: folk som bråkar, hallå va hände med hakuna matata, chilla ner lixom!
Hur svarar du i mobilen: Om det är någon jag känner: "aaaaaaaa". Om det är ett nummer jag inte känner igen: "Hej det är Kajsa". Om det är hemligt nummer: "Haaaaaallå?"
Antal timmar sömn inatt: alltid 8.
Brukar du komma i tid: Yes!
När mår du bra: efter ett träningspass.
När blev du fotad senast: vimmelbilder
Hur känner du dig nu: tlöööt och chokladsugen
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, mörkblått och aprikos
Vad saknar du: SMS på min svenska mobil, får inte längre när man bor här i norge :( och så saknar jag svensk lösgodis, här finns inte alls många sorter och så äre svin dyrt!
Hade du en bra kväll igår: oh ja, såg en skit bra film stepup3!! :)
Favorit dryck på morgonen:
dricker inget till frukost, typ en klunk vatten bara.
När brukar du oftast gå och lägga dig: 22 tiden
Är du blyg: Nej, men behöver inte den där uppmärksamheten som vissa gapar ihjäl sig för.
Sysslar du med någon idrott: tränar på elexia, mest zumba annars löper jag en del och styrketränar. Men ska börja på dans igen.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja de gör jag, har hänt en gång men jag tappade bort han samma kväll, sörjer än idag ^^
Har du spytt offentligt: ja i en hörngata på väg till krogen. blev ingen krog för mig den kvällen...
Är du nöjd med ditt liv:
självklart!
Är du bortskämd:
till vissa delar.
Vad gör du imorgon: Antingen bio eller fest!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Shakira waka waka
Vad längtar du till: att flytta hem till örebro och ha semester!
Har du bra vänner och äkta vänskap: japp :)  Men skulle vilja ha en vän med samma livssyn som mig.
Hur gammal är du:
21
Gröna eller röda äpplen:
Pink lady
Vilken tid gick du upp idag: 05.40
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Hahahahah nej!
Har du piercing: Ett i respektive öra.
Vill du gifta dig: när jag känner mig vuxen så ska jag göra det
Vill du ha barn:
jaaaaaooo
Solar du ofta: ska ja till örebro så lägger jag mig i solen
Är du bra på att laga mat: Fucking awesome faktiskt.
Är du flygrädd: Nä.
Hur vig är du:
rätt vig i ryggen men inte så i bena längre.
Är du musikalisk: Inget att skryta med satt säga, men är rätt bra på keyboard.
Vad dricker du helst när du är törstig: MJÖLK
Vilken är din favoritglass:
Ben&Jerry pish food
Tror du på ett liv efter döden? yes
Tycker du om sushi: måste lära mig det, lite fancy är ju ;)

Vad äter du helst när du ser på film:
något sött, surt och choklad på det!
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
både och. Rätt pigg på mornar till jobb men gillar även va ute lääänge på krogen och festa :)
Vilken ögonfärg har du:
Blå
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: mm
Hur ofta tränar/motionerar du: 2-4 grr vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0