got to have a plan B

Lurar på framtiden.

Kommer att ha 3 veckors ledigt i juli till att börja med och bara leva livet. Sista veckan i Juli drar vi till Gotland en vecka =)

Meningen är att jag ska börja jobba lite smått i augusti, ska försöka med dessa två:  Vardagsrummet ( lunch, cafe, catering )  Eller Ica Maxi Eurostop.  Ska även 1 augusti söka säsongsjobb i sälen och då börjar jag jobba i oktober till sista april nått sånt? 

Kommer jag inte iväg till sälen så har jag tänkt och resa 2 veckan i januari-feb-mars  till Asien =)

Ska även försöka hinna med en vecka-10 dagars i medelhavet med polare och bara leva loppan, maybe greece ;)

Och till nästa höst ska ja kicka igång hjärnan med lite plugg, tänkte flytta till Gbg och plugga bageri & konditori.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0