Sentrumlöpet

ligger på 1 mil. Jag och min härliga chef Nadia skulle prova rundan idag, vi orkade inte hela shit asså, vi sprang i 50 minuter och då hade vi kommit lite mer än hälften? Mina ben var som blystockar, riktigt kämpigt men kommer blir bättre ju mer vi springer rundan. Om en månad så äre dags lr ja 5 veckor är det kvar tills sentrumlöpet äger rum :) kommer bli kalas kul!

Men vi var duktiga vi stannade inte någon gång, förutom när de va rött ljus men vi höll igång!
Hon sa också att jag kunde få vara hos de imorgon, YES!!   då kan ja lämna kvar mina kläder där och ta med resväskan hehe.   tom när jag åker till örebro och fullproppad kommer den va med shopping, alkohol och mat! :)

lääägtar grymt mycket till helgen ni anar inte, den kommer bli världsklass!  älskar korta weekends mot örebro, men hinner precis med allt skoj utan att tröttna ... ^^

tankarna virrar omkring hela tiden,, ska jag flytta hem lr inte?  ska ja stanna en vecka till kanske ? ska ja fira midsommar i oslo?   ska ja hem alls under maj?  ska ja åka tillbaka till oslo i början på september? 

Men jag vet bara att jag vill hem ett tag i sommar, det vill jag. Jag vill inte jobba mer är less på det, man måste ju leva lite också!  jag vill bara vara på landet och chilla vid poolen, träffa mina kompisar som ja inte har kontakt med längre och stöta på allt folk ute som man vill träffa men inte känner allt för bra för att ses, ja ni fattar läget :)  vill umgås med min syster!!! vi hittar alltid på så mycket kul tillsammans, du är min bäste vän<3

Kommentarer
Postat av: Mallan

Åh love ya :D Kommer bli gaaaaaaaaalet kul i helgen :D

2011-03-31 @ 16:08:36
URL: http://malinstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0