lilllördag

japp, firar med brämhults jordbär/lime juice och BIT sallad, för gott!  fick även med en as god macka med pesto på

idag gjorde fick ja visa mina norska kollegor hur man gjorde smörgåstårta, de va riktigt häpna av mitt mästerverk! :) (kmr bild imorgon)
for di vi ska ha nordisk buffe imorgon på jobbet mums!

Lördagen va riktigt lyckat :)  var först hos Emilia och gänget, sen drog ja på inflyttningsfesten, som var lite kaos men träffade en härlig tjej där som ja täntke bjuda på vår fest på lördag. Blev ingen båt :( men blev en annan krog istället borta på Grönland, kom inte hem förns 15 dagen efter ^^  de måste nog  vara rekord

Hela veckan är jag på nav(my place) känns riktigt gött! hoppas att ja får va där på freda også, känns lite konstigt när man tänker på att jag har 3,5 månad kvar att jobba inom Iss kantiner och hoppar verkligen att ja får vara så mkt som möjligt på nav, så jobbigt att byta hela tiden. Sen i juli då ska jag bara slappa gärnet!   

På lördag ska vi ju ha avskedsfest för Emma och Karro. Kommer sakna dem :(  men Emma kmr ja säkert få se mkt av sen iaf :)  Då äre jag Johanna och Simon som bor här, så kommer det förhoppningsvis en till hit när karro drar, så vi får ner hyran. 

sååå jäkla skönt väder ute helt sick! gick om kring på stan i 2 timmar och bara njöt, men sen blev ja så hungrig och trött att ja hoppade på trikken ^^


Kommentarer
Postat av: mamma

längtar efter dig, men bara en vecka kvar, kram mamma

2011-03-23 @ 19:37:40
Postat av: Mallan

Åh jag saknar dig med! och nu är mitt mål att jag ska uppdatera en gång om dagen. Kram

2011-03-23 @ 21:21:48
URL: http://malinstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0