helg!

Precis ätit lunch som bestod av en skål lösgodis.  Middagen igår blev ett gäng kakor, va händer? skärp dig!  aja, ja ska laga mat sen, ellerlr blir de 2 knäckemackor med phiadelphia, kalkon, gurka och ett stort glas juice?    japp!

gosh, har lagat mat 1 gång på 2 veckor nu....... inte bra.  mitt sockersug har varit helt borta i en vecka nu men, igår kom det gosh kunde inte hålla mig så de blev en promenad till ica.

Idag har vi brudar och bror jocke vart på Ikea och strosat runt lite, köpte massa ljus och två latte muggar. Nu ska karro flytta hem 15 april... tråkigt!  men de blir nog bra, på lördag ska ja på inflyttningsfest hos en gutt som heter Thomas, ska även dit på tisdag och kolla in hans nya lägenhet, den är as fin! har bara sett bilder dårå :) så de blir nog nice!  helgen efter blire avskedsfest för emma och karro, kommer bli fullt hus här och sen blire krogen!  och helgen efter det drar jag mot örebro och firar min födelsedag :)

hade fint !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0