><

det är skönt att man inte är äldre än 20, just nu iallfall! ...  
då kan man dra den här" your way to old for me" sucker

Jobbade idag där jag gjorde min första jobbdag(huvudkontoret). Det var kul och komma tillbaka och nu kunde vi komunicera på norska istället för på engelska hehe.
Han är så himla go han chefen. Men hade lite problem med uppvask killen, men man får vara vänlig men bestämd...
Asså vad är de de inte fattar, iss kantiner är inte en dejtingsplats,  lägg av!

fy fan va göttit idag är de min vilodag, så ska laga mat sen läääänge, ska steka en köttbit göra varm sås och potatis. Har aldrig ätit kött lr potatis här förutom   köttfärs då, men de är piece of cake ^^

2 jobbdagar kvar sen svergie!!! :)

torsdag blire och däcka direkt i sängen efter tågresan.
Fredag blire dra till stan och shoppa sen G-vik med sofie och malin och på kvällen ska vi ut och käka på Indigo och dricka drinkar :)
Lördagen blir softa hemma med familjen och på kvällen styr jag förfest i stan sen blir utgång!  söndag ska jag jocke och pappa ha gemensamt kalas :)  Åker nog nattbuss hem hit till oslo lr tåg på måndag. Beror på om jag får jobba på Nav lr inte på måndag, om inte så tar jag fri på måndag. Men hoppas jag får det så det blir nattbuss, då tar jag och sambo simon samma buss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0