back in oslo

ok hey!  sorry för dålig upptadering hehe.

 

Har inte tränat på en månad så jäklar va gött det var :)    Gick på pilates, säger bra grym träning! Efter drog ja en löpsväng i fronger parken.

Så jäkla hungrig så ja svimmar snart.  Kör ju på att äta var 3 timma och det har gått bra hela veckan förns just nu, våran jäkla vatten HO har typ gått sönder så, väntar på att den ska fixas..........!

har varit jätte morgonpigg hela veckan och grymt trött på kvällen gått och lagt mig halv nio helt körd. Vaknat kvart över 5 as pigg ^^

gött och va tillbaka på jobb iallfall :)  bakade brownies idag, gick fint fint!!  nästa vecka får vi en ny inneboende enkille lika gammal som mig, kan bli bra =)  Och emma flyttar hem om 2 veckor ...

 

Helgen va lite halv knas, fredas har jag inget minne av vad jag gjorde? haha, kollade vi på film? kommer inte ihåg. I lördags tog jag en promenad och läste lite i en ny bok som är så jääkla bra!  tror den hette "svek"  På kvällen skulle vi påbio, så ja sket i och köpa dricka.  Sen blir de ingen bio, lite halvt besviken och försöker ställa in på fest istället gick ju sådär,  men ut kom vi och på en båt! blev ju riktigt bra när vi väl kom dit :)    värsta bara att man vaknar upp helt jäkla död dagen efter, det var det ja inte först ville men men. Ligan skulle ju festa i lägenheten bara och anpassa sig ;)

Skulle ju blogga om ko thao och början på thairesan, i promise de kommer :)  nu ska ja äntligen laga mat!  tänekr först strunta i det, som igår blev de bara frulle ikke bra!  men vi var tvunga och skynda oss till bion (126 days) för emilia gick på kryckor stackarn ^^


Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Kul läsning, tack för att du delade med dig! :)

2011-03-10 @ 20:36:51
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0