va skjer då

Sitter i kollektivet, gitarren kör för full av vår nya roomie Kristoffer =)   Johanna eller SImon har nyss facereaped mig haha nu ere krig!

anyway, har nyss vart och handlat alla ingredienser till min cheesecake som ja ska bjuda på på fredag, sista dan ju!! :S

haha alltså den här dagen har varit helt helt craazy på jobbet. Alltså ni kanske tror att vi är värsta seriösa kockgänget som är helt perfekta, men vi är riktigt barnsliga. Har lyckats fått alla på min sida mot Jarle nu haha, dödskul.  Började med att jag kallade han för Miss perfekt när han kommenterade nån liten grej på mina club sandwich. Sen har han gått runt och knuffat på mig och sagt massa saker, och det tog as lång tid innan han fattade vad "pappskalle" var som ja kallad ehan sen :P   slutade med att han kallade mig dritkäring haha. Men sen va ja snäll mot han och sa "vad fint du har gjort"  då gick han direkt till chefen ochundrade vad jag hade för lurt på gång haha seriöst asså, vi kan verkligeninte ha en enda vanlig konversation längre.  Va så himla kul på slutet också då hade han vart snäll och gått och ryddat för en gångs skull och då sa jag, "flink Jenta" ( duktig fllicka) och då as garvade alla så vi dog :P

imorrn ska ja verkligen försöka va snäll mot han, men om de inte funkar får de bli matkrig igen haha ;)

Blir hemgång på söndag istället, för på Lördag blire Avskedsfest för mig här i lägenheten =) Kommer bli as kuuul!
och den 13 juli ska ja på kryssning med Moa, joel och johannes :)

nu blire min laxpasta igen, love it, bye! :)



Upptadering. 30 min senare.

Det var nog Kristoffer som facereaped mig!!! Han ser så lurig ut, iaf nån av de 3 hade lagt upp ett foto på 2 händer med ringar på och så skrev de " Åh älsking nu har vi äntligen gjort det jag är så lycklig!"     usch ja kräks nästan, skulle jag, gå och förlova mig? tss..

och varför är alla så dumma mot mig idag?  Anton skrev nyss på min facebook " Very unlikely that i saw you walking to work this morning near Karl Johans gate with toilet paper hanging out of your tights?

hallå??? va händer hahaha för de där stämmer verkligen inte.  Men han fick nog allt tillabaka haha.. Och så får vi inte glömma Jarle som kallade mig för dritkärring, och knuffades och sa massa saker till de andra as snabbt så ja inte kunde höra vad han sa på norska, dumming!  fast jag vann nog kriget idag hhaha ;)

Kommentarer
Postat av: Malmut

Hahahahahaha du är för underbar

2011-06-28 @ 23:23:14
Postat av: Malmut

Hahahahahaha du är för underbar

2011-06-28 @ 23:23:32
Postat av: kajsa

hahaha du med! de va en spejsad dag måste ja allt säga:)

2011-06-29 @ 21:30:58
Postat av: Mamma

Jag håller med Malin!!! Kram

2011-06-29 @ 22:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0