sulten

kul att min dator är i någons äckels händer och att jag sitter med min skithög packard bell istället ,som grillar mina ben...  Hade ju lösenord iaf så de kan inte komma in på den hähä.
Kul att de har tagit min kamerasladd också, så kan inte lägga upp bilder, sweat.

Skypade nyss med Sofie, de går bra för dem, im so proud! :)  hihi lite avis också, jaja.
nåja vad är en bal på slottet.

Ska få va på Nav tills jag lämnar oslo känns för jäkla gött! inga mer nya ställen inga mer Hej jag heter Kajsa bla bla bla, när man är jääävligt trött på mornarna.  Började iofs 9 idag, men iaaf.

sulten!! (hungrig) som ett as är man också, käkade pasta och böngryta förut innan zumban, runt halv fem. men måste sova typ nuuu så hade fint!

Längtar tills på freda btw, ska jobba 15 timmar då.   nåja ska bli kul och servera igen va ett bra tag sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0