sommaren är äntligen här!

yees den kom i torsdags! som grädden på moset var det röd dag, jag och johanna var superlediga! Så vi låg i parken i 3 timmar och bättrade på brännan, härligt!

Igår tog jag det lugnt, gick hem till Carro en sväng och vi lagade tacos. Satt och snackade och bara chillade. Men ikväll ska vi ut på Latter!  blir nog kalas bra! 

Idag är det grymt stekigt väder också, har redan vart ute 2 timmar och solat, och nu snart blir det två till. Tog bara en lunch emellan hehe :)

Det blev pasta sallad på pesto, bönor, lök, römme, majs, vattenmelon och sallad :)



Om en månad kommer jag att ha min sista fest här i Oslo på ett tag, för dan efter blire flytt till svergie! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0