en islatte tack!

kommer bli mitt favorit uttryck under sommaren :)

är helt såld på dem, så jäkla gott!  och är man mer sötsugen så blir de en frappocino såklart ;)



Gick runt i 3 timmar på stan idag, älskar verkligen oslo kan strosa omrkring i timmar, så nice!  

den här veckan har vi de göy på jobb haha, Jarle är som min storebror, vi retas hela tiden  han är så rolig :P  Nadja är i svergie så jag får bossa lite mer, love it!

just nu:

längtar till helgen som bara den!  sofies studentmiddag, leka med syster malin, träffa brorsorna och hela familjen helt enkelt! =) Festa gärnet på frimis på lördag, åka kanot på sjön, baka, bada i poolen, äta riktigt najs mat! och svenskt lösgodis gaaaaaaah hahaha så sugen !


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi längtar efter dig!!!

Kram <3

2011-06-07 @ 22:21:21
Postat av: LISA

SVAR: Haha vad roligt! Jag är faktiskt förvånad över att det är så många som är lik mig, jag som trodde jag var helt ensam om allt det där. Men det är såklart att det är kul att höra att så många är lik ;)

2011-06-09 @ 10:50:55
URL: http://blogofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0