Dance the night away

I fredags hade vi en vikarie, hon va från Turkia och jobbade "hårt" enligt henne själv. Där älskade alla henne och hon fick göra som hon ville, hon hatade oss, skrek på chefen och skulle aldrig mer komma tillbaka. Jag skrattade så jag dog.

HAHA, fett kul att vikarien klickade på chefen :P  Stackars henne.

Aja jag älskar mitt jobb och de jag jobbar med. Kan inte ha det bättre :)   bara 5 dagar kvar nu med dem :(


Kom hem 8 imorse?  tog en timma att ta sig hem från ullevål. Next time, haka inte på efterfester far away!

Hade skit kul :) Jag och carro kom igång sent, för städhjälpen hade låst hennes dörr så hon inte kom in, så vi drog till Bislett och hämtade en nyckel. Där stötte vi på en vilse kille som skulle på vors (förfest)  Han skulle visst till samma gata som carro bor på så vi tog sällskap dit, och vi skulle dra till dem sen.

iallfall Vi drog till Aker brygge och in på latter, dit John och chriss kom sen också :)
kul kväll :)

nu ska ja gå och dö i sängen pussss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera mera KAjsiiii

2011-06-27 @ 21:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0