23 juni

Idag är det precis 13 år sen jag fick en ny chans till livet, feels so good!
Fick alltså ny benmärg av min kusin, inte helt smärtfritt och inte ännu idag. Men men jag lever och det är ju det som räknas ikke sant.


Iallfall, gick fint på jobbet. Hade hand om kassan hela tiden, blir lite halv pirrigt när de kommer typ 20 pers på var sin sida om mina 2 kassor, och en del ska verkligen förvirra en med att "göra det lättare för mig" genom att ge mig mer pengar eller försöka växla och hålla på. Scchluuuta med det! please. haha.

Fick med mig 2 ballonger hem, tänkte jag och Johanna ska ha lite kul sen och blåsa in heliumet hahah, lite halv pinsamt och gå omkring på stan med dom där 2 ballongerna...


Kommer verkligen sakna min lilla familj på jobbet, de är för roliga! Trivs så himla bra! och nu har jag bara 6 dagar kvar med dem, sen äre nya äventyr som väntar.  Haha de undrade om jag passade på och visade min evil sida nu när ja har så kort tid kvar, och Jarle blev lite skuffad för ja fick nämligen inte va värre än han på att tulla(skoja) hahaha :P

Imorgon är det midsommar, Johanna kommer inte hem förns 9, och carro jobbar till 9, simon vet ja inte när han slutar men om han inte byter sin tid kommer han med vid 01.. kul midsommar, verkligen!.. :/  aja vi har ju hela kvällen på oss aiight :)  Kanske drar ner på aker brygge och kollar in "oslo live" konserten, Ludacris och adam daniels ray ska spela där :)

nu blire träning och ikväll skype med sofie, kram! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha det så bra Kajsa. Tänker extra mycket på dig idag, kram mamma ( nu är det bara en vecka kvar)

2011-06-23 @ 23:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0