ta en hink

din tullekopp!



Orkar ingentiiing känns som allt suger!   Jag somskulle lägga ansisktmask och packa, slinga johannas hår, äta mat m.m.  ligger helt död i soffan och käkar norsk choklad. Hittat en suuupergod nu haha :P   inte bra. Men jag har faktiskt varit duktigt och tränat varanan dag nu i 9 dagar, imorrn den 10 :) det är länge för att va mig :D

Haft en jobbig dag på jobbet, får lära migallt för mkt på kort tid nu, svårt är det med alla beställningar, olika möterum och vem som ska ha vad, vad som ska plockas fram. Vad som ska skrivas in i kassan lr datorn. Men jag ska fortfarande, ha koll över salladsbaren, varmat och kassan. Vasken struntar jag i, även om ja har lite dåligt samvete att ja aldrig diskar.

Fick höra några gånger idag "gå väck"! av en på mitt jobb ^^  norskan alltså;)   


2 dagar kvar endligen!!! sen blire partyyyyyyyyyyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0