sköna freda

men hallå där =)

jocke kom nyss, man blir inte förvånad längre han kommer nästan varje helg vilket är as skönt för då får man mindre hemlängtan. även om han mest är med Emma men endå. ^^


har köpt skypelurar idag efter jobbet så yeah family and friends  bara och ringa! 

Nu börjar jag nästan fundera på om att fast är bättre än vikarie. Iaf nu när jag har jobbat 5 månader. Känner mig jätte trygg på jobbet och får ta mer mer ansvar. På måndag ska jag och Nadia byta uppgifter så hon ska salladsbaren och jag ska göra hennes, kuvert och beställningar. =)

När jag kom hem städade jag hela placet all by myseeelff!!  sen gjorde ja en as god omelett med bacon&svamp. Drog sen och gymmade och nu har ja fixat en skål med mandariner, mango och lite twist choklad och ett glas mjölk på det! fina firren! och tänt massor med ljus =) 


sen tänkte ja bara säga att ja ska ta hem min skräpdator och ställa den i köket hos mina föräldrar och så ska ja köpa en sony vaio white 14t:D:D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vadå skräpdator? Fungerar den inte? Längtar efter dig, vi kan väl skypa i helgen, kram till dig o Jocke

2011-01-07 @ 23:28:55
Postat av: Mallan brallan

YO SIS! den där datorn kommer stå finfint bredvid min sen :D Miss you XOXO Malingurl

2011-01-08 @ 00:26:13
Postat av: anjapanja

oh mys :D önskar vi kunde skypaaaaaaaa ! roligt med dator hurrru :D

2011-01-08 @ 02:07:59
Postat av: karatekajsa

Jo den fungerar finfint mamma :) längtar efter er alla!



Jaa mallan visst kommer den:D saknar dig massa xoxo kissekajs



2011-01-08 @ 14:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0